آموزش ساخت کاردستی با چوب بستنی

ساختن کاردستی با چوب بستنی کاری بسیار جالب و ساده است که می توانید همراه با فرزندتان انجام دهید . این کار نه تنها کودک را سرگرم می کند بلکه خلاقیت او را تقویت میکند. ما این کار را در مدرسه پسرانه دوزبانه رنگین کمان دانش کنار کودکان انجام میدهیم.این کار در کنار ساده بودن و سرگرم کننده بودن به کودکتان می آموزد که می تواند از خلاقیت خود استفاده کندو  دکوری های زیبای کودکانه بسازد .

اگر امکان نگهداری از چوب بستنی ها را نداشتید می توانی به فروشگاه های لوازم پزشکی مراجعه کنید و از آنها آبسلانگ بخواهید، آبسلانگ همان چوب هایی می باشد که در مطب پزشکان و برای معاینه گلو مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت کاردستی با چوب بستنی

۱. کاردستی قایق با چوب بستنی

به تصویر زیر نگاه کنید و مراحل را انجام دهید تا یک قایق فوق العاده زیبا داشته باشید.

آموزش ساخت قایق چوبی با چوب بستنی

۲. کاردستی به شکل جعبه

یکی از کاردستی‌های کاربردی و زیبا که می‌توانید به کمک چوب بستنی درست کنید، جعبه‌های کوچک است. چوب بستنی‌ها را همان‌گونه که در تصویر می‌بینید طبق الگویی مشخص بر روی یکدیگر سوار کنید و در نهایت با رنگ‌آمیزی جعبه بسته به سلیقه خود یک کاردستی زیبا درست کنید. می‌توانید از این جعبه‌ها برای نگهداری زیورآلات و حتی شکلات استفاده کنید.

ساخت کاردستی با چوب بستنی

۳. کاردستی به شکل جامدادی

با استفاده از یک لیوان یا قوطی فلزی، چوب بستنی‌ها را به شکل گرد در کنار یکدیگر قرار دهید و یک جامدادی زیبای رومیزی برای خود درست کنید. در صورت تمایل می‌توانید جامدادی خود را رنگ کنید.

ساخت کاردستی با چوب بستنی

۴. کاردستی به شکل هواپیما با چوب بستنی

شما می‌توانید به راحتی با کنار هم گذاشتن چند عدد چوب بستنی کاردستی‌های زیبایی برای کودکان درست کنید. برای مثال به کمک ۳ عدد چوب بستنی و یک گیره لباس به راحتی می‌توانید یک هواپیمای کوچک درست کنید.

ساخت کاردستی با چوب بستنی

۵. کاردستی سوسمار چوبی با چوب بستنی

با رنگ کردن و اضافه کردن مقداری کاموا یا پارچه بافت‌دار، می‌توانید یک کاردستی با چوب بستنی به شکل سوسمار یا حیوانات دیگر درست کنید.

ساخت کاردستی با چوب بستنی

۶. کاردستی سفینه فضایی با چوب بستنی

به کمک چوب بستنی و کاغذ‌های رنگی، سفینه فضایی درست کنید.

کاردستی سفینه فضایی با چوب بستنی

۷. کاردستی به شکل عروسک چوبی

با رنگ کردن و نقاشی چوب بستنی‌ها آن‌ها را به عروسک‌های کوچک برای کودکان تبدیل کنید. این دست کاردستی‌ها برای کودکان در مهد کودک‌ها و کانون‌های پرورش رشد فکری کودکان مناسب هستند. همچنین می‌توانید برای تزیین اتاق کودک از آن‌ها استفاده کنید.

عروسک چوبی با چوب بستنی

مطالب مرتبط :

keyboard_arrow_up